Monday, November 16, 2009

VERNIER CALIPER (SOLD)

ni dia alat yang aku gunakan untuk sukat saiz jam...angkup vernier atau bahasa omputehnya vernier caliper...tadi ada orang tanya macamana aku sukat...sebab dia nak tau macamana rupanya,terpaksalah aku ambik gambar & cerita sikit...

senang je pakai alat ni berbanding dengan pembaris biasa,lebih tepat...gunakan outside jaws untuk sukat diameter luar

nak tau saiz tali,gunakan 'inside jaws'


aku ada satu lagi vernier caliper macam ni gak,tapi jenama lain iaitu TRICLE BRAND buatan China...sapa nak?baru & masih dalam kotak...aku beli dulu sebab yang lama dah hilang...dah beli yang baru,rupanya yang lama tu cuma terjatuh kat belakang meja aku je...ceh...

RM30 termasuk pos guna posdaftar

BUYER : HO HOCK SENG,SEREMBAN.

No comments:

Post a Comment