Thursday, May 20, 2010

445. FOSSIL (SOLD)

akhir2 ni aku jadi tukang jual jam kawan2 aku pulak,semalam pun ada sorang nak letgo rado voyagernya,masih dalam beg lagi jam tu...takpe,janji jam ori...ada gak yg nak letgo jam2 tiruan diaorang,tapi aku tak nak...

jam fossil ni minggu lepas kawan aku bagi kat aku,baru sekarang ada masa sikit nak letak dalam blog

jam dibeli sekitar rm450 pada 23/8/09 di Tokyo Time,Wisma Sanyan,Sibu.

masih di bawah jaminan (2 tahun)

case stainless steel berdiameter 45mm,cermin nampak kabur...berpunca dari wap air yang terperangkap dalamnya...kemungkinan air masuk melalui stem kerana crownnya longgar,perlu diketatkan

battery operated / jam berfungsi dengan baik,tiada masalah

cermin ada calar2 sikit

jarum saatnya menyentuh cermin jam,nampak tak kesannya pada cermin yang berkabus tu?

perlu diambil perhatian

ni dia kepala crown yang tercabut dari stem...

saiz talinya 22mm

jual 'as is' untuk direpair sendiri kalau ada pembelinya nanti

BUYER : SYAFRIZAL FADLI,KUCHING.


No comments:

Post a Comment