Thursday, February 10, 2011

551. USED ZIPPO x 3 (SOLD)

awal2 pagi tadi dah ada orang call nak tanya pasal satu lighter Zippo yang nak dijual beberapa hari lepas...

ooo...yang tu dah jual dah...

takpe,aku ada lagi ni...

masih dalam keadaan baik...yang hitam tu ada la sikit catnya tertanggal...sikit je...sebab pernah jatuh la tu..

yang sebelah kiri sekali tu belum pernah dipakai lagi...tapi casingnya boleh tahan juga calar2 halusnya...mcm dipakai tiap hari je...untuk gaya atau eksen saja mungkin

yang tengah dari tahun 1976...Donnie punya...macamana aku tau?Sebab ada tulis DONNIE kat situ...hahaha...cantik lagi tulisannya...bahagian dalamnya aku rasa dah ditukar,tapi masih yang asli

yang kanan kaler hitam tu pun ok...

semua berfungsi dengan baik & aku dah letak flint (batu api)baru

'DONNIE'

tulisan ZIPPO model lama lain sikit

minyak aku tak isi

isi sendiri le nanti...

No comments:

Post a Comment