Thursday, June 2, 2011

ORDER ITEM #43 : CASIO G-SHOCK G-1200BD-1A / Gravity Defier Solar

kat tempat keja aku baru2 ni ada la 3-4 org tengah demam G-Shock...entah apa yang merasuk mereka,aku takde pun buat apa2 ceramah tentang G-Shock kat diaorang...ada yang beli model yang seperti dipakai dalam filem Battle : LA,aku tak ingat mana satu modelnya...G-Shock aku pun disapu jugak...aku pun tak tau nak beli G-Shock apa sekarang sebagai ganti...banyak sangat pilihan sampai aku pun tak pasti apa yang aku nak...

aku perlu jam digital juga kadang2...tu kena ada satu...Casio Mudman aku ari tu dah jadi harta orang

& orang itu jugak yang suruh aku beli Casio Gravity Defier Solar ni

dia tengah kerja syif malam sekarang ni,esok aku turun kerja pagi nanti ada la aku jumpa dia kat ofis

talinya dah aku potong ikut saiz tangan aku...esok boleh ejas pin je...

dibeli dari Ebay tempatan
seller : geniehour

TUKANG ORDER : ARDAD SANAWIE,BINTULU.

2 comments:

  1. smart jam nih bro..bape harga dia?

    ReplyDelete
  2. engko klik kat perkataan geniehour kat artikel ni...ada detail info kat situ...

    ReplyDelete