Wednesday, May 6, 2009

130. MILITARY STRAP 18/20/22mm OLIVE GREEN/BLACK (RM130)






dalam minggu depan aku bercadang nak order strap military sbb ada jugak permintaan dari kawan2 yg berminat dgn strap yg aku cerita tak lama dulu...sapa2 yg nak join skali tu,bagi lah nama kat aku sebelum hari minggu ni...mana2 yg aku kenal tu,cakap je mana/berapa nak...aku boleh dahulukan duit aku utk beli,bg sapa2 yg first time deal dgn aku tu harap dapat masukkan deposit rm50 ke dalam akaun aku ( Maybank:1611-7209-5330 / Zulekhzan Bin Fauzi Saadi ).

Harga : RM130 tak termasuk pos(mungkin harga boleh kurang lagi kalau beli banyak2,pandai2 la aku kira nanti)

Saiz : 18/20/22

Warna : Olive Green / Black

harga tali taklah mahal sangat sebenarnya,postage tu yg buat hal...nak postage murah takut hilang/tak sampai2 pulak....kena tambah insuran lagi..bla..bla..bla...

1 comment:

  1. Salam. Bro, put my name in ur order list for military starp, black, size 18 x 1 unit. tq.

    ReplyDelete