Thursday, June 4, 2009

kamera rosak lagi?

tadi masa nak turun kja,isteri call dari kpg crita yg kamera aku yg dia pinjam pecah lensanya...mungkin sbb gegaran akibat jalan ke kampung yg rosak teruk sepanjang 55km dari simpang selangau hinggalah ke simpang mukah-balingian

termenung panjang aku lepas tu....

2 comments:

  1. Ish.. ish.. baru jer beli dah pecah, boleh claim baru tak?. Kalau tak boleh kena beli baru lah satu lagi... apa nak buat kan...

    ReplyDelete
  2. kena berkabung dulu la nampaknya....

    ReplyDelete