Friday, March 26, 2010

400. NATO MILITARY NYLON STRAP 20mm (SOLD)

jam ni tak jual sebenarnya,tadi ada sorang nak beli sebelum aku update artikel ni...dia ingat harga jam ni rm135 je,ni la padahnya kalau tengok gambar je,tapi tak baca tajuk dulu...heehe...tali tu yang berharga rm135,jam ni pulak adalah koleksi terbaru aku,seiko chronograph quartz yang dibeli dari Singapura dengan harga rm650,dalam blog aku ni ada gak jam mcm ni,tapi dijual dengan harga rm800 (paling kurang aku boleh bagi sebab jam tu bukan aku yang punya,tolong kawan jual je)...kalau nak,bak sini rm800,nanti aku uruskan...

saiz lug sebenar jam ni adalah 22mm,aku ada 2 utas tali ni bersaiz 20mm yang nak dijual...saja je nak tunjuk macamana rupanya kalau tali jam ni kalau dah dipasang pada badan jam,tali 22mm ni ada 1 je,tak jual...aku punya..tali ni ada 5 ring,berbeza dengan tali nato military aku yang sebelum ni yang mana ada 3 ring je

jam yang aku beli ni,aku tak suka sangat bentuk lugnya yang lurus tu...kalau pakai tali stainless steelnya yang ori,pada mata aku macam tak cun je,tu la aku order tali nato ni

pasang tali ni baru nampak perubahan...lug yang tak cun dipandang mata sebelum ni jadi cun...jam lebih garang dan nampak gagah...

2 ring dibawah jam ni kecik sikit lubangnya

2 ring di atas pulak agak besar sikit sebab tali yang terjulur keluar tu nanti akan dilipat semula ke dalam 2 ring tu supaya lebih kemas

ni cara melipatnya



tali ni memang berkualiti...bukan tali sembarangan beb...ada masa nanti kita cuba padankan tali nato ni dengan seiko diver monster pulak...

klik sini untuk tengok bagaimana rupa jam ni sebelum dipasangkan dengan nato strap

No comments:

Post a Comment