Wednesday, March 17, 2010

samurai....

rupanya jam samurai hitam akan lebih cantik lagi kalau bertali getah...mata aku tengoklah...

sebab rekabentuk lugnya lebih terserlah bila menggunakan tali tu...

crown pun nampak cun & sekata/seimbang dengan keseluruhan jam...NAZ,jual balik la seiko samurai kau tu kat aku...hahaha...

aku kat miri ari tu...banyaklah kedai jam aku cari...takde...kesemua tauke jam tak tau pun istilah samurai pada jam ni...seiko prospex pun tak tau...jdm pun tak tau...entah2 kalau aku cerita pasal advan,diamatic,monster,helmet,tuna,sumo memang lagi pening tauke2 jam tu...susah aku nak explain kat tauke jam tu...alih2 spt biasa tauke jam cakap...'itu mau kena oder looo...'

jam di atas tu tengah di lelong dalam ebay sekarang...

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120543597910&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en


5 comments:

  1. Hehehe.... sambar je bro kalau jumpa... jam ni dah pupus... jumpa terus sambar... jgn ckp banyak... hehehe...

    ReplyDelete
  2. jam tu bukan aku punya laaa....aku tertengok dalam ebay ari tu...tadi ada gak sorang nak beli...hehehe...dia ingat jam ni aku nak jual...takde la...aku cuma nak cerita yg seiko ni cun pakai tali getah...tu je... :)

    ReplyDelete
  3. Diorg salah faham. Ehehe... Bahaya letak jam2 camni. Org tgk gambar je... Terus nak beli... Ekekeke... Jgn Sumo pun nak stop dah le...

    ReplyDelete
  4. tengok yang ni bro.. http://www.bodying.com/seiko-men-orange-samurai-snm021k1/watches/4146 tiga ribu lebih bro...

    ReplyDelete