Thursday, September 30, 2010

ABF 12th Turn Around (4 Oktober 2010)

Bermula dari 4/10/10,loji tempat aku bekerja akan dipadamkan (shutdown) selama 50 hari untuk kerja2 pembaikan,gantian mesin2 & paip2 lama...naiktaraf dari sudut kejuruteraan mekanikal,elekrikal, awam dan banyak lagi...melibatkan ribuan pekerja dari seluruh Malaysia & juga luar negara...

di bawah ni adalah gambar2 pemasangan Ammonia Gas Cooler yang baru,beberapa hari sebelum Hari Raya dulu...pemasangan paip hanya dapat dilakukan semasa loji dah dipadamkan nanti...


6 comments:

  1. nice working place dude...hehehe

    ReplyDelete
  2. Menarik keje ko. Dpt gak aku tgk keje kawan2 lain. Hehe

    ReplyDelete
  3. ader kerja kosong??

    ReplyDelete
  4. apa kelulusan & pengalaman yang kau ada?cerita dulu...

    ReplyDelete
  5. bro aku mencari jam tangan lama yang diedarkan kepada askar2 PBB jam ni tak guna battery dia idup menggunakan nadi si pemakai klu ada bagi tau. satu lagi bleh joint venture tak ini pun abang ko yang perkenalkan aku kerja satu tempat dengan abang kau kat johor ni

    ReplyDelete
  6. boleh cari d ebay kalau ada...aku tolong beli je...kau bagi aku tak cukup info,payah aku nak cari...kirim salam kat abg aku nanti...pesan kat dia...jgn selalu tukar2 no telepon...hahaha...

    ReplyDelete