Saturday, April 30, 2011

626. SEIKO TURTLE 6309-7040 (SOLD)

lebih seminggu dah aku batuk2...bangun tidur lepas balik kerja malam tadi pegi la klinik...tutup pulak kliniknya,jam baru je pukul 3.30 petang...malam nanti pegi lagi lah

stainless steel case / 41mm diameter ukuran bezel

jam ni la ikut aku ke klinik tadi...test power kejap...

menggunakan dail Seiko 6105 untuk kelainan

jam ni kepunyaan seorang kawan,ada 2 yang dia nak let go...satu lagi 6309-7040 Pepsi Dial,ada masa nanti aku letak dalam blog...ada la lagi 10 jam2 lain yang dia nak letgo,antaranya Mido Commander,Seiko Dilot,Solvil et Titus,Pagol,Edox,Rado Muskeeter III....yang mana aku nak letak dulu pun aku tak pilih lagi...mungkin selepas ini jam Solvilnya yang cantik tu....preview sikit:

Solvil ni baru pakai sekali je...nak jual RM900

ok,balik lagi pada jam ni,cermin bagus lagi...takde calar...tali pun dapat markah 8.5/10..maklumlah,cikgu....kalau aku yang pakai jam ni untuk kerja gerenti dah calar2 dah semua bahagian luar termasuk cermin

22mm solid stainless steel bracelet berkualiti tinggi (bukan dari jenama Seiko) dalam keadaan yang sangat baik...menambahkan lagi Indeks Berat Badan jam ni

berfungsi dengan baik

nak jual sekali dengan tali getah Z22 2nd hand

telah diservis pada bulan Disember 2010

klik di sini untuk jam2 yang lain

BUYER : M.SUHAIMI HASHIM,TANJUNG TUALANG.



2 comments:

  1. zul, nampak menarik lah rojak penyu nih... dial after market 6105? aku perasan date-window dia tak curvey!

    ReplyDelete
  2. iye..aftermarket...best jugak buat macam ni....

    ReplyDelete