Sunday, March 1, 2009

70. WATCH SCREWBACK CASE OPENER (SOLD)

aku mula2 dulu teringin nak bukak sendiri casing belakang jam,tapi takde alat...suka2,mata gatal nak tengok bahagian dalam...macam2 cara aku pakai...guna guntinglah...playar hidung panjanglah...dapat jugak bukak...tapi tak bestlah...kena pakai alat yg betul jugak,tak pasti pulak kalau di semenanjung,senang dapat ke tak benda ni

semua kedai jam di bintulu ni aku pergi nak beli benda ni...ingatkan dia org ada jual,rupanya takde...cakap susah nak dapatlah...nak kena order la...bila aku suruh order mcm2 alasan pulak dia org bagi...masa tu aku ingat kalau jual rm300 pun aku beli

cari kat hardware takde pulak...yalah,benda ni bukannya org beli tiap hari


baru2 ni terjumpa sorang seller dari mesir/egypt yg menjual peralatan untuk membaiki jam di internet...aku beli la satu set opener ni,selalu guna jenis yg biasa je...mungkin ada jugak yg nak guna benda ni,jadi aku order lagi 3 set...sapa2 berminat tu,kontek la aku ok!!

BUYER 1 : PANG CHENG KOK,LABUAN.
BUYER 2 : M.ASMAR ASBOLLAH,KUALA PERLIS.
BUYER 3 : IBRAHIM ABDULLAH,MUADZAM SHAH.

3 comments:

  1. Guna benda alah ni baru professional....

    ReplyDelete
  2. Tersesat masuk dlm blog ni...
    Bagus....
    Skrng mcmna bizz...
    ...salam kenalan..

    ReplyDelete
  3. Ooo bisnes agak slow motion sekarang ni atas beberapa faktor,boleh whatsapp 0198657574 tuan...payah nak berbual guna komen dlm blog ni

    ReplyDelete