Thursday, March 19, 2009

94. TUDOR ROLEX + OMEGA SEAMASTER (SOLD)

baru2 ni berjumpa dgn 2 org buyer aku di kuching yg skarang ni kira dah jadi kawan le...dulu selalu je gaduh ttg harga jam yg aku jual...selalu tpon je,kali ni baru berjumpa ...terima kasih la Loo sbb blanja aku nasi briani di pasar satok...terima kasih jugak kpd Sulaiman Eskal yg bawa aku jalan2 cari makan dikala aku keboringan di bilik hotel...cerita2 punya cerita,Loo ckp la yg dia nak jual 2 bijik jam tudor & 1 omega automatic seamasternya...jadi aku pun scara sukarela suruh dia letak dlm blog aku utk diiklankan...lagipun aku takde jam tudor utk menghiasi blog aku ni...gambar yg aku ambik ni tak clear sangat sbb ambik bawah lampu kuning dlm hotel,sesapa berminat dgn jam2 ni,boleh la berhubung terus/berunding dengan :

LOO NGEE KHIONG(KUCHING)
0138026118

1. TUDOR OYSTER PRINCE DATE-DAY/ROTOR SELF-WINDING (RM2300)

jam berfungsi dgn baik/semua bahagian asli/cermin plastik/dail berwarna violet(ungu)/cuma crownnya tak dapat diskru masuk (tak pasti sama ada thread bahagian dlm crown atau thread utk stem yg dah haus),skarang ni tgh tunggu spare part utk menggantikan set crown/stem yg lama

2. TUDOR PRINCE OYSTERDATE/ROTOR SELF-WINDING (rm2600)

beroperasi dgn baik/cermin sapphire/tali kulit/casing stainless steel

3. OMEGA SEAMASTER AUTOMATIC (RM1500)

beroperasi dgn baik/dail biru tua/crown berlogo/19mm saiz tali/rotor seolah2 longgar bila jam digoyangkan,aku nak check tapi tak bawa tool utk bukak casing

No comments:

Post a Comment