Sunday, April 12, 2009

111. ZODIAC GLORIOUS AUTOMATIC (SOLD)

ni la antara jenama jam yg aku minat ttp jarang aku pakai...minat sejak tengok filem 'zodiac' yg mengisahkan ttg pembunuh bersiri misteri yg menggelarkan dirinya sebagai zodiac sempena nama jam tangan yg dipakainya...tapi ada jugak org tegur aku sbb terdapatnya logo salib yg mjadi trademark jam ni,tapi aku tak kisah sangat sbb bagi aku tu cuma logo je...tak mengganggu pegangan agama aku pun

pergerakan automatik menggunakan 21 jewel,beroperasi dgn baik & menepati masa,model ni adalah dari keluaran tahun 60an,jarang aku ambik gambar jam pd waktu mlm & inilah hasilnya...tak best langsung,malap semacam...warna dail di dlm gambar ni tak seperti yg
sebenar,di mana ianya adalah seperti warna mutiara

casing stainless steel berdiameter 34mm

movement yg bersih

crown original juga berlogo zodiac


BUYER : NIGEL GROVE,ALSAGER (U.K.)

No comments:

Post a Comment