Monday, April 13, 2009

PREVIEW : OMEGA,HAMILTON CHRONOMETER & BULOVA MILITARY WATCH

bulan lepas(mac 2009) kawan aku,seorang warga uk melawat ke vietnam(dia cerita masa muda2 dulu dia lama kja di negara tu),masa dia di nha trang..dia ada hantar kat aku banyak gambar2 jam military,antaranya swiss army,us navy,hamilton,omega,bulova,jwc & banyak lagi..katanya dia nak cari banyak2 brg military(bukan jam je...brg military yg lain spt zippo,talipinggang,botol minum & mcm2 lagi)utk di jual balik di negaranya sendiri...ada jugak yg dia dah jual melalui ebay & di pos dr vietnam..sebelum dia jual tu aku rundinglah dgn dia supaya dia dpt jual kat aku jam omega,hamilton & bulova yg dia dapat...sbb 3 ni je yg aku minat...setelah bertawar2 2-3 hari,baru la dia setuju dgn harga yg aku offer...sepatutnya jam2 ni sampai kat aku dlm minggu ni...tak sabar2 pulak rasanya...letak dulu dlm blog utk kwn2 tengok









2 comments:

  1. belum sampai lagi beb...gelisah dah ni...kalau dah sampai nanti aku bagi laporan detail & gambar cantik2 punya...

    ReplyDelete