Tuesday, April 28, 2009

124. SWATCH (SOLD)

aku ada jugak jual beberapa bijik jam swatch tahun lepas sebelum aku buat blog ni,kebanyakannya pakai bateri,sikit je yg automatik...teringat aku masa aku di kedai jam di miri,masa tu tgh nak survey harga jam swatch auto,aku tanya la tauke tu "jam swatch auto lu ada jual ka tauke?"...dgn sombongnya dia menjawab..."SWATCH MANA ADA AUTO!!!"....uii,eksyen betul...terdiam sekejap aku,terus tak jadi aku tanya jam yg lain...biarlah dia dgn kebodohan dia tu...

terpaksa la lagi aku ambik gambar jam ni waktu malam,ada buyer tadi nak tengok macamana rupanya,tapi dia ni takde email pulak,susah la aku nak hantar gambar...jadi aku nak publish jugak mlm ni utk dia tengok

malas la nak sukat diameternya berapa...aku yakin semua tahu standard size utk jam ni

semua bahagian jam masih dlm keadaan yg sempurna walaupun terpakai(ikut kata sellernya yg asal la...),tapi hati kecik aku rasa jam ni tak pernah pakailah...tengok tali dia takde pun melengkung ikut pergelangan tangan,rata je...calar2 pun terlalu minimum

baru je tukar bateri minggu lepas,warna jam lebih terang sebenarnya jika dibandingkan dari gambar yg aku ambik,casing berwarna biru tua,kedudukan jenama SWATCH yg lain dari biasa iaitu pd pukul 11,box + paper yg asal masih ada

BUYER : ZULFADLY BOHAN,MATU.

1 comment:

  1. BETUL ZUL...MEMANG TOWKEY KEDAI JAM TU BULAK KITAK, SIK MENDALAM ILMU JAM NYA! PANDE JUAL JAK! SWATCH MEMANG ADA MENGELUARKAN JAM OTOMATIK

    ReplyDelete