Wednesday, September 2, 2009

227. ROAMER AUTOMATIC (SOLD)

stainless steel casing 35.5mm diameter

dail asli dalam keadaan yang sangat bersih

cermin akrilik baru


crown berlogo 'R'...bab ni ada kekeliruan sikit,sebab tak pernah tengok crown ROAMER macam ni,selalunya crown orinya berbentuk 'r' yang tebal sama seperti yang terdapat pada dail & claspnya...ada kawan cakap ni crown RICOH,tapi bila aku tengok gambar2 crown RICOH,takde pulak design 'R' nya macam ni...nak kata RADO,ada gak rado crown 'R' yang serupa...tapi tak sama pulak kalau dibandingkan

ada beberapa orang nak beli ari tu,bila aku mention bab crown ni terus tak jadi beli

setelah diperhatikan betul2 bentuk R nya,baru aku perasan rupanya sama seperti permulaan huruf 'R' di tulisan 'ROAMER' pada dail

jadi,aku buat keputusan....crownnya adalah ori...ada komen?

telah diuji selama lebih 24 jam,hanya -1 minit sahaja

segalanya dalam keadaan yang sangat bersih & kesan calar yang begitu minimum

gambar untuk dirujuk :

crown RICOH

crown RADO

crown ROAMER

satu lagi jam ROAMER yang sama bentuk crownnya dengan jam yang ada pada aku...mmm...

crown ori le tu....kan?

BUYER : HJ. OMAR B. ALI,CHERAS.

No comments:

Post a Comment