Thursday, January 21, 2010

332. SEIKO DIVER PEPSI / NEW (SOLD) + SEIKO DIVER BLACK / NEW (SOLD)

lepak2 di kedai jam kawan d Bintulu,sembang2 sambil Mr. Lau (tauke kedai Soon Hing Watch) tukar enjin jam Casio kawan aku

jam Casio kalau masuk air & rosak,tukar je enjinnya...kosnya dalam RM38(jam Casio biasa je)...kawan2 aku selalu suruh aku hantar jam mereka untuk di repair...yalah,dah aku selalu pegi kedai2 jam...aku tau la mana satu kedai yang berpatutan servis chargenya...antaranya kedai dia ni lah...

untuk casing cover yang jenis vakum tu,kadang2 tak dapat tutup balik...terpaksalah pegi kedai jam untuk pinjam benda ni

...yang sebenarnya,ada 2 bijik jam Seiko Diver yang Mr. Lau nak tolak dengan harga RM750 setiap satu,kalau berminat...konteklah aku,boleh aku tolong belikan...harga asal bagi kedua2 jam adalah rm935

1. SEIKO DIVER PEPSI (SOLD)
7S26-0020 [AO] / 840353

BUYER : EWE BOON HOR,MELAKA.


2. SEIKO BLACK DIVER (SOLD)
7S26-0020 [AO] / 700825


** kedua2 jam menggunakan hardlex crystal,tali solid stainless steel bersaiz 22mm & tidak mempunyai extension clasp

BUYER : ZULKANAIN RAHIM,KOTA BELUD.

2 comments: