Sunday, February 14, 2010

cuti di miri / buckle?

aku di Miri sekarang ni,tadi sempat gak shopping dgn anak bini...singgah di beberapa kedai jam ingat nak cari seiko samurai lagi...tapi takde,banyak gak kedai jam yang dah tutup,mungkin tauke2nya dah balik kampung/lepak2 rumah standby nak menyambut tahun baru cina...orange monster je ada 2-3 ketul...dgn harganya lebih dari 1k...lagi mahal dari di Bintulu

takpelah,lupakan jam kejap,pagi sebelum aku ke miri tadi,posmen datang ke rumah hantar benda2 ni kat aku...5 ketul buckle untuk talipinggang yang dipesan oleh tuan samurai hitam kita dari kemaman,aku tolong order je...


aku tak minat buckle,sebab aku selalu tak masukkan baju aku ke dalam seluar...bini aku pun tak suka kalau aku pakai baju tug in...jadi aku rasa takde sebab la nak beli buckle kalau pakai orang tak nampak...tapi,setelah aku tengok buckle2 tuan samurai hitam ni,timbul minat pulak untuk mempunyai buckle sendiri...tak kisah la sekarang ni kalau aku pakai orang tak nampak,yang aku tau...buckle ni adalah satu kerja seni kraftangan omputeh yang boleh dibelek2 & berpotensi untuk menimbulkan perasaan syok sendiri

ada masa nanti kita tengok satu persatu buckle2 ni...yang penting,sekarang ni aku nak tido... :)


No comments:

Post a Comment