Thursday, May 19, 2011

654. PASKAR / Part 3 (SOLD)

siap servis dalam 4-5 hari lepas...terima kasih kepada tukang jam bro Chau Chu Liong dari Lahad Datu,Sabah...kos servis cuma rm35...rasanya sehari je siap...kalau tukang jam aku yang buat....rasanya seminggu dua baru siap...kadang2 melarat sampai sebulan...tu yang aku malas nak hantar kat tukang jam aku kat sini...

berpusing ligat

pagi tadi sampai pula talinya yang aku beli dari US

nilah contoh cara pembungkusan yang kemas & baik,pembeli rasa dihargai & selalunya nak beli lagi lain kali

pasang terus...jangan tunggu lama2...

cerminnya aku tak tukar,biar je yang asal...terpulanglah pada pemilik barunya nanti nak tukar baru ke tak...

keras tali ni...ala...barang baruuu...lama2 nanti pandai la dia lembut hati...

baru la nampak padan...

tali ni buatan Hong Kong

kalau dibuka cermin,macam nilah rupa jam...bolehlah bayangkan macamana rupanya kalau dipasang dengan cermin baru

mmmmm....puas hati aku...hahaha...

BUYER : SAIFUL RAIS B. SHAIKS SALIM,PETALING JAYA.

klik di sini untuk jam2 yang lain

No comments:

Post a Comment