Saturday, March 26, 2011

587. INGERSOLL TRIUMPH (SOLD)

jam rosak,aku rasa susah nak repair ...kalau kat sini lah,kalau kat tempat lain mungkin jam ni boleh hidup balik

casing krom 29mm x 29mm

fixed lugs

jam ni termasuk dalam jam2 yang akan aku framekan untuk hiasan rumah...aku rasa dah lebih setahun dah terbengkalai projek nak frame jam2 yang aku rasa malas nak hantar repair tu

ada peminat jam yang suka kumpul jam2 rosak oi...jangan ingat orang kumpul jam2 vintage yang tip top je...kolektor jenis ni suka simpan & belek2 je,suka tengok jarum...dail...crown...macam aku lah salah seorangnya

tapi kalau jam ni takde orang meminang & aku pula tiba2 rajin buat frame serta tiba2 juga frame tu dah siap...aku dah tak jadi jual lagi dah...

kalau dah jadi frame,baru aku rasa sayang nak let go...cantik oi...

tengoklah mukanya yang masih mampu memikat

aku bagi tali nylon 16mm free je kat sapa2 yang berminat untuk memilikinya

macam ni lah rupa jam yang lengkap bertali

ni dia frame2 jam yang pernah aku buat dulu :


klik di sini untuk jam2 lain

BUYER : CHAU CHU LIONG,LAHAD DATU.


No comments:

Post a Comment