Wednesday, March 23, 2011

ORDER ITEM #34 : NOS B&L RAY-BAN USA OUTDOORSMAN TORTUGA

aku baru jual RayBan Chromax ari tu...2 bijik...tapi bila aku bandingkan dengan yang ini,ternyata buatannya lebih kemas & solid...eh,aku punya replika ke?yang aku punya ari tu siap ada warranty card lagi,dari Authorised Dealer/Bausch & Lomb(Malaysia) Sdn. Bhd.

Bausch & Lomb(Malaysia) Sdn. Bhd.memang masih wujud sehingga ke hari ni...aku call ofis diaorang ari tu,saja2 tanya...dia orang takde stok RayBan lagi...sekarang jadi supplier contact lens & aksesori2 berkaitan untuk kedai2 cermin mata di seluruh Malaysia

aku forward la gambar2 RayBan aku tu dengan penjual Rayban2 Vintage berpengalaman di Ebay & tanya pendapat dia,katanya Rayban memang ada juga dibuat di Asia (under license) tapi kualitinya taklah sekemas yang dibuat di negara asalnya sendiri

oklah...aku ni kurang ilmu tentang RayBan lebih2 lagi model2 vintagenya...lagipun racunnya baru je meresap dalam hati sanubariku ini

saiz 62mm,model ni keluaran tahun 1989

layan je gambar2nya

sabarlah bro Haidher...esok aku masih sibuk dengan kursus...hari Jumaat baru aku dapat pos ni

ambil masa 2 minggu untuk sampai ke Bintulu dari Belanda


dari Pulau Borneo nak ke Tanah Melayu pula nanti...

puas la kau jalan2 Si Tortuga...memang layak kau digelar Outdoorsman

BUYER : MOHD.HAIDHER ABD.AZIZ,KANGAR.

No comments:

Post a Comment