Friday, February 13, 2009

27. RADO PURPLE HORSE/HEAD ONLY(SOLD)


Aku ada satu RADO PURPLE HORSE automatik,jam ni jalan ok...yang tak oknya tengah syok2 pakai sehari dua mula la dia mogok....tengah di tangan pun dia boleh tido..ketuk2 sikit ok balik la dia...aku nak hantar untuk servis tapi sibuk jugak sekarang ni..tapi aku sibuk takpe,masalahnya tukang jam pun sibuk sama...sementara tunggu dia tak sibuk,aku letaklah dalam blog ni,mana la tau tukang jam korang tak sibuk...boleh la aku jual jam ni untuk korang servis sendiri....

Jam ni guna 17 jewels,caliber 2824-2,movement (ETA) & sangat bersih serta tiada kesan karat.Crown original dan bertanda(sauh kapal le....) manakala tanda sauh kapal pada dial pula dari jenis boleh pusing...cermin calar siikiiitt je...

Amacam?Berminat?Apa?Mahal?Kontek la aku untuk berunding lagi...

BUYER : MOHD KHAIRI AHMAD,CHEMOR.

No comments:

Post a Comment