Monday, February 9, 2009

Salam Perkenalan

slm prkenalan dari aku utk org2 yg baru mmbaca blog aku ni..& buat semua kwn2,regular customer,jutaan terima kasih atas sokongan engkorang semua...aku tgh belajar nak start blog sebenarnya ni & masih mengkaji..atas sokongan kawan2 yg sealiran....atas pertanyaan sesetengah customer yg slalu brtanyakan ada blog tak?ada blog tak?kat mana kedai jam kau ha?mana website kau?maka...terpaksa la jugak aku menerokai bidang baru ni.....kena pulak skarang ni aku tak dapat nak update jam2 yang dah sedia utk dijual di satu laman web periklanan percuma di negara kita ni atas sebab2 tertentu....

setelah lebih setahun menjual jam2 lama terpakai(engkau tak takut ke jual jam tangan org mati?-kata kawan2 aku yg selalu menyakat tak abis2) di ebay/mudah.my...skarang aku nak kongsi 2 crita pulak dgn engkorang ni semua..

dah dulu stakat ni...mengkaji ni sampai tak mandi2 lagi ni...mlm nak kena kja pulak...tolong bini masak...ambik anak skolh...bla..bla..jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment